We are family.

Dari Kanan - mama rockers+ gumuks, Danish - suka menyibuk kat tetengah dan kuat merengek (rasa nak sekeh je sokmo), Abie ensem aka tukang dukung Irfan paling hebat di alam fana (8 jam buleh dukung takde komplen .. huh hebat mabelos.. mamanya berjalan bawak beg je (kakakakaka) ). Irfan yang lasak dan kalo di dukung tak buleh duduk diam. Macam tantaroemon memasing masa ni sebb kebasahan kena hujan renyai renyai. Tapi this is the best family trip yang aku pernah rasai sekuarga.

Buat Mr. Abie, dlm hati saya paling sayang anda, walaupun anda mungkin tidak akan pernah mengetahuinya kerna anda pun mmg tidak bukak blog sya ini malah anda juga tidak tau kewujudannya. Tapi saya juga ingin anda tahu **sekiranya anda berpeluang membaca blog sya ini suatu masa nnt.. saya pernah tersesat mengenali erti kasih sayang antara kita dan pernah juga melakukan kesilapan dlm hubungan kita selama kita bersama dari bercinta sehingga kita bergelar suami dan isteri. Tapi saya ingin anda tahu, dari awal saya mengenali kamo sehingga kehari ini, saya sangat sangat mencintai kamo dan menyayangi kamo. Biar kamo tidak memahami kenapa ada masanya saya begitu keras dan tegas dlm urusan rumahtangga kita tapi sya hanya tau.. sya tidak boleh kehilangan kamo. Tiada siapa mampu menganti kedudukan kamo dlm hati saya kerna kamolah satu satunya. We will always together. Hanya Allah sahaja yg mampu memisahkan hati hati kita. InsyaAllah..


1 commentos:

lara mikhael said...

Haa..baru syok ader cerita. Nway, saper yang amikkan gambo korang sefamily? Aku juga doakan perkahwinan korang bahagia hingga akhr hayat.