Usah biarkan hidup anda diselubungi misterii.... pulau ketam!

1st of all nak congrats green apple di atas kehadiran ahli baru dlm familynya. Mulanya nampak mcm dia menghadapi sedikit kesulitan melalui proses melahirkan anak kedua tapi nampaknya... jika azam ibunya kuat, hati ibunya kuat dan semangatnya waja.. insyaAllah baby akan menumpang kekuatan ibu.

Ok abis pasal Di.

Ni pasal akunya presentation tuk new company masih tak set up lagik. Asal la kejadah susah nak mampos nak memahami engineering dan teknikal punya pemahaman kalo aku ni stakat lulusan SPM tapi di suruh running company kiln, furnace or mini oven for ceramics, beads and ntah kejadah haram apalagi terms yg aku tak penah guna. Suh aku study. Fine! nak study boleh je, tapi penah dgr tak kalo belajar takde guru nnt sesat jalan (skang nak sesat jln pun susah sbb banyak GPS) tapi bab nak tuntut ilmu aku prefer someone to guide me. Aku bukak technical punya bende aku mcm ternganga. Blum dia suh aku tentukan set temperature rating tuk mini kiln ni. Should start the project by ends of this year.

Gosh!!! Someone please help me!!!!! Iam lost!

0 commentos: