Sendiri lagi....

Salam..

Hubby kena pergi ke kedah semula starting esok for the whole month. aku = tensen+ benggang+ sakit ati+ sakit jiwa+ sakit paru+ sakit pedu. (dan bermcm mcm lagi yg sakit yg tak dapat sya senarai hitamkan di sini. *sigh*)

Why am i so piss off pasal dia nak pergi outstation? because i aku rasa iam alone by myself. Every moment, every second, every minutes, every times and i really feel aku perlukan dia sepanjang masa tuk menjadi dahan dahan kukuh untuk aku berpaut tatkala hati dilanda kesepian yang tidak terungkapkan. (mengada lebih betul aku ni laki p keje bukan p meronggengpun). *sigh* lagi but this time its worst then before.

Wish this is his last trip. Wish dia tak perlu lagi menghadirkan diri disana dan meninggalkan aku dan anak anak melalui kehidupan tanpa seorang lelaki yang sgt penting dalam hidup kami. Sayang + Abie.... cepat pergi cepat pulang kerna kami pasti dilanda demam rindu yang tak keruan saat hilang kamo dari pandangan mata kami.... (air mata luluh. Okeh cukup tak perlu terlalu emosional kerana rasanya aku ni dah jadi model kereta nasional asik nak meleleh air mata je.)

Nak balik argh.. otak reject banyak bende arini. Mood gone with the wind.

Huihhh... nyampah!

Lots lots of love!...

Nida

0 commentos: