Peminat? Ada ek? nah amik!! hahahaha

Huh, bukan takmo update blog but aku dah almost sebulan mati dlm kebuntuan, (bukan buntut eh buntu tau buntu), mati dlm kesengalan, mati dlm kemalasan, mati dlm ke ke ke dan semer yg ke ke ke la...

Tak tau nak tulis apa tak tau nak ckp apa. Camne agaknya aku yg mulut cam joyah sport ni boleh takde modal nak tulis.. hah! Pelik bin ajaib.

Alkisahnya bermula dari aku tak sihat, batuk like hell sampai sore aku jadi sebijik cam sore salim (euuuuuw nak sore sedap je) salim Iklim ek bukan harun salim bachik tak men eh :)) hahahaahaaa.....

So rentetan daripada ketidaksihatan itu telah mendrag aku menjadi pemalas aura ke 30ploh juta nak buat papepun. Apalagi menulis. Napa la aku ada penyakit ni tetiap tengah tahun ek. Owh owh kenot go betul. Kenot blah at all.

Tapi aku rasa cam rindu kat someone. Dan aku jadi bertambah sengal sebb someone tu tak ol almost a week. ( EH Hello mek tak reti reti ke ko nak OL ek? Blasah ko kang :(( )

Sekian tu je. Modal yg aku ada, modal lain semer aku dah bank in dlm Hong Leong Bank aku.

Bye bye...

0 commentos: