Guna nama org lain tuk amik loan bank?

Adakah sesiapa yang kat dunia ni yang BANGGANG skang yng sudi nak guna nama dia untuk org lain beli kereta????

Kalo ada sesiapa yang BANGGANG boleh tanya nak guna nama aku nak amik loan kete nak beli Exora. Aku nak ckp satu je.

KAU MUNGKIN BANGGANG!!! TAPI AKU TIDAK!!!! taburla banyak manapun janji manis takkan aku terpedaya. Ko nak senang ko guna nama sendiri, kalo nama ko dah blacklist ko pakai je apa ko ada. Jgn nak menyusahkan aku. Masa nak mintak guna nama ckp lembut gg dari lidah, bila aku berkeras ckp tak boleh, tune sore ko pun dah bunyik mcm GAMPANG! Ko pk ada aku kisah dengan ko punya GAMPANG. PERGI MAMPOSSS OKEH! PERGI MAMPOSS!! Ko sedara ke tak sedara ke pergi mampos!!!

Pukimak aram jadah je manusia camni. Ko nak beli apa barang pun semer nak guna nama aku? Apa ke hae ko? Otak bengap! Tumpul!? Terjun lombong la oiii.. P terjun lombong!!!

Haihhhhh BODOHNYAAA!!!!!

0 commentos: