Irfan admitted


Pukul 2 pagi anak aku tgh terbaring lena setelah doktor pakar masukkn ubat titis dan gel dlm mata. Aku balik dr keje amik dia kat nursery dia mcm high dan cam ngantuk sgt. Aku yg igt dia terlalu ngantuk trus grab dia dr pegangan babi2 penjaga nursery tu. Blum sempat aku tnya depa dah serbu aku n ckp yg anak aku ngantuk sgt. Bila aku telek aku notice ada lebam kat pipi dia dan matanya terpejam rapat walaupun dia angkat kpala. Soalan aku yg pertama. Ada bg anak sya mkn ubat ke sb dia xleh mkn sebarang ubat? Lama aku dpt jwpn xde bgpun. Lutut aku shaking. Aku rasa tnh yg aku pijak x cecah tanah. Bedesup aku pecut kete p umah kak long aku dflat sri proton dropkn Danish smbil minta tlg abg long n kak long kejarkn aku ke hospital. Anak aku cam lalok with swallon eyes. Terdetik hati aku, depa bg anak aku ubat batuk ke? Irfan dimasukn ke wad pemerhatian selama 6 jam. Aku? Aku duduk sebelah memerhatikn anak aku tanpa ada rasa mengantuk. Dlm benak aku mcm2 perasaan ada. Sedang memandang jam dan menghitung waktu. Aku budget kalo jd apa2 pd mata anak kecik... Mmg aku amuk taska al fikh tu esok. Anak aku terlampau mengantuk ye. Ko tunggu muka aku sampai kat dpn taska ko esok aku bg ko tido trus. Taska al fikh macam sial babi pukimak. Ko tunggu aku datang sial!!

0 commentos: