Lps anaknya, turn mamanya pula-admitted.


Aku yg baru lps mandì dan pakai baju seragam spital. Pakar telinga nk dtg 7.30am nk check tinger aku yg dsyaki dtumbuhi bisul. Sakit dlm tinger usah ckp, sakit dlm kepala lg xyah ckp. Berdengong smcm. En. Wan dah pukul 7.12am nipun still x nmpk batang idong. Aku sakit dia p mancing. Xpelah tu, tp mesti dia xkn smpi on time. Aku bila tgh sakit dia wat peel lagu ni, mmg berbulu patploh mcm. Takpa, esok lusa kalo en. Wan plak masuk spital en. Wan jgn lupa camne buat org ek. Tunggu!(tp tak penah dia masuk wadpun asik aku je.!) Drip kat tgn kiri tu sgt menyakitkn, lebih2 bila dmasukkn antibiotik. Pergh.. Terasa pedih cam jarum tu dilalukn dlm salur darah. Tp takpe, sakit sket takpe asalkn watever bende yg tumbuh dlm tinger aku di terminatekn servìcenya yg sgt2 tak diwelcomekan. Ida, Fighting! Tetiba teringat Gu Jun Pyo. Kakakaka. Selingan mengubat tangan yg sakit br lepas dsuntik antibiotik. Hukhukhuk.

0 commentos: